[CCF] Kalakukkoon 2011 sopiva ohjelma

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Tue Mar 22 08:22:39 PDT 2011

No toistetaan tästäkin ruudusta sama wanha wärssy:

Jospa edes yksi kotimaan kilpailu palvelisi kans.väl. kisojen koulutustarvetta.
Siis edes yhdestä kisasta pois KALLE-VILLE:t ja tilalle esim. WPX -formaatti.

Ai niin, ei saa heiluttaa lasikaappia. Saatta mennä hyvä historia pirstaleiksi.

+10C - antenninrakennuspakkaset ovat ainakin toistaiseksi ohi.

73s
OH1RX