[CCF] Lokiohjelmista + OH-kisakooste

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Wed Mar 23 05:25:34 PDT 2011

Tuosta kelkasta olen pudonnut jo pahasti. Bugilla antamisen taito on niin ruostunut ettei ilman kompuutteria ole mitään asiaa bandille:-)

Sentään vielä ymmärtää cw:tä ilman lukulaitetta...

Ja summaten pyttykisojen perussäännöistä:

Kalakukko: kaksi tunnin periodia
Sanoma RST + NR + maakunta
Hyvitykset: maakunnat per bandi kertaalleen

Sainio: 1 tunti, ei perioideita
Sanoma RST + NR + maakunta
Kertoimet: maakunnat per bandi
Menee täysin NRAU-Baltic-säännöillä millä tahansa softalla. Tuloskin on pisteet x kertoimet.

Kesäkisa: 1 tunti, ei periodeita
Sanoma RST + kuntanumero + maakunta (ainakin viime vuonna)
Hyvitykset: kunnat!!
Menee varmaan NRAU-Baltic -softilla, joskaan tuloslaskenta ei toimi.

Syysottelu: kaksi tunnin periodia
Sanoma RST + NR + maakunta
Hyvitykset: maakunnat per bandi kertaalleen

Joulukisa Sprint: 1 tunti, ei perioideita.
Sanoma RST + NR + maakunta
Kertoimet: maakunnat per bandi
Menee täysin NRAU-Baltic-säännöillä millä tahansa softalla. Tuloskin on pisteet x kertoimet.

Eli enpä tiedä onko enää vuosiin ollut mitää kisaa jossa kiertävä sana. Itse asiassa olisi hauskaa, jos joku (kerho) keksisi järjestää sellaisenkin pitkästä aikaa.

t OH6EI