[CCF] Lokisofta sunnuntaivorkkijalle ?

Jari Jokiniemi oh3bu at luukku.com
Sun Mar 27 03:36:11 PDT 2011

En tiedä, mikä on paras juuri sunnuntaiworkkijalle.

Mutta minä käytän DXKeeperiä. Toimii. Helppo asentaa. Ilmainen. Hyvät tilastot. Vähän kökkö käyttöliittymä, jos haluaa kirjoittaa paperilokeja puhtaaksi tietokoneelle, mutta ihan jees, jos kirjoittaa suoraan kusonpidon aikaan. QSL-korttien tulostusasetuksissa oli vähän virittämistä. Toimisi yhteen LoTW:n kanssa, jos sitä harrastaisi.

Ensi sijaisesti tuo ohjelma on mitä ilmeisimmin tehty kiiluvasilmäiselle DXerille, mutta mielestäni sopii ok myös sunnuntaikusoilijalle.

-Jari, OH3BU

Kari Karvonen kirjoitti 27.03.2011 kello 12:55:
> Tervehdys
> Yksi paikallinen hami tiedusteli, että mikä on nykyisin
> käyttökelpoisin lokiohjelma ns sunnuntaivorkkijalle.
> Kontestiominaisuuksia ei tarvita.
> 73 ! Kari OH5LF

Luukku Plus -paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku