[CCF] Win-test

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Sun Mar 27 23:46:25 PDT 2011

TR4W on minun valintani. Se noudattaa robustia TR-linjaa, näytöt ym extra tilastokilkkeet eivät ole CT:n/Win-Testin tasolla. Mutta varsinkin CW:llä mainio työkalu.

Suurin miinus tulee edellisten kusojen editoinnista, se ei ole kätevää. Kopittamalla kunnolla kerralla ongelmaa ei ole. Tilastohipelöintiä voi harrastaa sitten kisan jälkeen.

Tämä mainio ohjelma on ilmainen ja toimii myös OH-kisoissa. www.tr4w.com

t OH6EI