[CCF] CCF Joulukilpailu 2010

Orvo Arkko orvo.arkko at pp.inet.fi
Thu May 5 11:07:10 PDT 2011

On tietysti työlästä tarkistaa contestilokeja mutta olisi kuitenkin kiva panna tulos listaukseen vaikka tulos olisikin sieltä häntäpäästä.
Oli joltisenkin työlästä saada lokit sinne CCFn ilmoittamaan loki serveriin.
Olen kuitenkin saanut kuittauksen SSB llokin perilletulosta.
Jos otsikko on ehken ollut joiltain osin vajavainen niin ymmärsin että olette vaivautuneet kyselemään lisäselvityksiä joiltakin contestereilta.
Toisaalta tämä on tuttu juttu!
Kouvolassa ei serveri toiminut takavuosina ja minun lähettämät lokit painuivat bittien taivaaseen.
Tulosten julkaisun jälkeen kyselin tuloksieni perään ja sain leuhkan vastauksen että jokaisen on itse valvottava lokin perillemeno!!!!!
Tässä CCFn tapauksessa valvoin vaan ei se näytä vaikuttavan mitään lokien käsittelyyn.
Vaikka minun tulos onkin sieltä häntapäästä se ei mitenkään vaikuta mielipiteeseeni.
Jos oikein käsiteltäisiin näitä lokiasioita niin lähettämättömien lokien qsot pitäisi deletoida vasta-asemilta eikä kuten on nykyisin tapana että jos on kymmenen qsoa niin homma on ok.
On kaekenlaesta ilimoo tässä contestihommassa vuan jos hommoo hoetaan hoetakee se oekein eikä vuan leuhkita !!!!!
Ystävällisin contestiterveisin
orvo
OH5NE ja sen paras kaveri OH4OD