[CCF] "WPX CW, vielä ehtii muuttaa suunnitel mia"

Jukka Tarvainen tarjuk at gmail.com
Fri May 27 04:50:24 PDT 2011

Moro

http://www.cqwpx.com/rules_faq.htm

Tuolla on asiaa selvennetty. huumorista käy kuukkelin käännös... :)

Onko minun asema voidaan myöntää Tribander / Single Element luokka?

    Tässä luokassa on mahdollistaa kilpailun vastaavasti varustettu
asemat, joten rajoitukset määrä ja tyyppi antennit.

    säännössä määrätään: (a) Tribander / yksittäinen tekijä
(TB-langat): Kilpailun aikana osallistuja saa käyttää vain yksi (1)
tribander (mitä tahansa, yhden syöttöjohdon lähettimestä antenni) 10,
15, ja 20 metriä ja yhden elementin antennien 40, 80 ja 160 metriä.

     Tämä mahdollistaa käytön jopa 4 antennia:

    1. Yksi tribander antenni 10-20 metriä
    2. Yksi ainoa tekijä antenni 40 metrin
    3. Yksi ainoa tekijä antenni 80 metrin
    4. Yksi ainoa tekijä antenni 160 metriä

     Tietenkin, voisit olla yksi tekijä antenni toimii 40/80/160 (tai
niiden yhdistelmää).

    tribander voi olla mitä tahansa, kunhan se on vain yksi
syöttöjohdon lähettimestä antennin.

    Yhden elementin antennit voivat olla seuraavat:

     * lanka-tai alumiini dipolin
     * käänteinen vee
     * lanka kehäantennin
     * lanka-tai alumiini pystysuoraan tai maataso (radiaalit ovat OK
niin kauan kuin on olemassa vain yksi vetävä tai säteilevä lanka)
     * liukuvat ruokitaan torni

     Jos olet epävarma, kysy näitä kahta kysymystä.

        1. Onko yhden syöttöjohdon ja antennin käytetään 10-15-20m?
        2. Onko yksittäinen tekijä antenneja käytetään 40m, 80m, 160m?

     Jos sinulla on kysymys siitä, ovatko antennit täyttää sääntöä,
ota yhteyttä WPX johtajana k5zd at cqwpx.com.

Sisäistä beverageakin on varattu riittävästi. Noita toisia tuli tossa
äskettäin käytyä kattelemassa.

73 GL
Jukka og4t