[CCF] Onko tangentin painaminen pakollista eli suotavaa

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Sat Nov 12 00:00:23 PST 2011

Oliko tämä kotimaan vai kansainvälisessä kisassa? Lienen mainitsemasi kaltainen rutinoitunut lokintarkastaja. Itse en, eikä tuskin kukaan muukaan, hyväksy tuollaisia kusoja kilpailuissa.

Ehkä olisi kasvattavaa nasauttaa ihan tunnukset tänne, jos kerran julkisesta lokista olet ne löytänyt. Voihan asialle olla ihan reilukin selitys.

t T