[CCF] CQ WW 2011 OH1WZ

Kari Korhonen kari.korhonen at kymp.net
Mon Nov 28 13:16:13 PST 2011

Moro nupinpyörittäjät, ajelin 14,5 tuntia 20:n singleä low powerina ja
pyörittelin K3:n kahta nuppia niin maan perusteellisesti. Ei auttanut. Jos
ei ensimmäisellä tai toisella kutsulla saanut uutta kerrointa, homma oli
förbi ja sai tahkota varttitunnin tai enemmänkin ennenkuin tuli (siis
kerroin). KH6LC:n sain helposti, oli niin heikko, ettei ollut muita kutsujia
silloin.
Meinaan kyllä pysyä nupinpyörityslinjalla mutta voi olla, että täytyy
harkita linukan käyttöä. Olisi auttanut tosi paljon.
Huviahan tämä vain on. XYL:n mielestä tosin hullunhuvia.
73 de Kari 5TS