[CCF] CQ WW 2011 OH1WZ

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Tue Nov 29 01:07:24 PST 2011

Ollilla on pointti. Ei ehkä ihan noin perinteinen. Mutta: assisted-luokat voisi poistaa ja sallia single operaattoreile kaikki apuvälineet.

Vastapainoksi traditional-luokat, joissa SO1R ilman spottausapuvälineitä. Kompuutterit ja puhemuistit toki sallien.

Juu, ja kiitos kusoista OH0Z: vajaa 7 M pistettä ja 5300 Q.

t Tomi OH6EI