[CCF] Elkää hyvät immeiset

ilkka korpela ilkka.korpela at gmail.com
Tue Nov 29 07:04:33 PST 2011

tänne reflektorille vastailko, kun pyyntö oli PU! 15(5)
postilaatikkoon...

Moni tälläkin palstalla tosiaan on 50+ ja ainakin kerran eronnut ja
siksi tuntee käsitteen 'viimeinen pisara' - mulle se on tuo
näköaistilla kuuloaistin korvaaminen CW radiourheilussa.
Jollekulle toiselle, (Ollille? et muuten laskujeni mukaan ole koskaan
laittanut PU!.hun mitään, laitas nyt) se voi olla teryleenit tai
Golden Key.

CW on hieno juttu, jonka nykytekniikka on raiskannut.

Jotkut hehkuttaa ennätysten rikkomisella - p..kat sanon minä,
laji joka muuttuu näin paljon ei edes voi pitää kirjaa ennätyksistä.

Mutta lohtu on, että tämä v...tus koskee vain radiourheilijoita, ei
montaakaan kontesteria, jotka muodostavat 95%+ osanottajista.

Koetan PU!.hun rakentaa uuden kontestimallin tämän vanhan
(PU! 1998?) tilalle, ja laskea-päätellä mihin uusi tekniikka lajin on vienyt
http://www.helsinki.fi/~korpela/asiantuntijamalli.pdf

Vai ottaisivatko SDR-ukot haasteen vastaan ja analysoisivat
asian itse PU!.iin?

ilkka