[CCF] Remoterig ja HRD -- Apua

Esa Korhonen Esa.Korhonen at esju.com
Thu Oct 6 01:17:10 PDT 2011

Moi.

Nyt on uudet remotesysteemit kasassa.

Radiosaitilla FT-1000MP MkV ja kontrollipäässä XP-kone. Remoterig-purkit juttelevat hyvin keskenään ja audio tulee hienosti läpi.

Ongelma on siinä että HRD-kontrollia en saa pelaamaan mitenkään.

Olen kokeillut kontrollipäässä remoterigin omaa usb/com-himmeliä josta saan herjan että "FT-1000MP MkV, COM20, 4800, The system cannot find the file specified" ja sitten vielä että make sure the radio is on ja niin edelleen...

Lisäksi olen kokeillut USB-RS232 muunninta, joka toimi hienosti HRD'stä suoraan radioon kytkettynä, mutta nyt ei suostu lukemaan radion tietoja tuon remotepurkin läpi.

Asetuksina kaikissa 4800, 8 data bits, 2 stop bits, no parity.

Oliskohan tähän hyviä vinkkejä kuinka tuon saa pelaamaan?

Tnx, Esa OH7WV @BY4