[CCF] Mistä keskipakopuhallin GU-84:lle?

oh6qu at netikka.fi oh6qu at netikka.fi
Tue Oct 11 10:57:59 PDT 2011

Lainaus Jari Jokiniemi <oh3bu at luukku.com>:

> Ostin linkin mukaiselta firmalta.
>
> http://www.ebmpapst.fi/fi/
>
> Sieltä saa ainakin speksien mukaisia, olivatpa speksit mitkä
> hyvänsä. Asiantuntevat myyjät.
>
> Mistähän saisi kohtuuhinnalla GU-84-putkia?
>
> -Jari, OH3BU

Kiitoksia kaikille listalla ja privana kyselyyni vastanneille.
Antamistanne linkeistä löytyi juuri sen tyyppisiä puhaltimia joita
etsin. Ja parasta kaikessa puhaltimia tuntui löytyvän muutamalta
hamssilta myyntiinkin asti, joten eiköhän tämä ongelma ole pian
ratkaistu.

P.S. jos jollakin on hyllyssä ylimääräisiä GU-78 putkia ja niiden
kantoja, niin olen kiinnostunut niistäkin.

Jari OH6QU