[CCF] Käynnissä luvaton skimmerispottien postaus DX-klusteriin

Jari Perkiömäki jpe at student.uwasa.fi
Fri Sep 9 12:45:15 PDT 2011

Tässä ei ole kysymys tietoisuudesta vaan identiteetin varastamisesta.
Joku saattaa ajatella, että kutsumerkki OH6BG spämmää tietoisesti
yhteisöä. Ja joku saattaa luulla että OH6BG on liitettävissä
kiistattomasti johonkin henkilöön. Näin ei tietysti ole, mutta on hyvä
tässä yhteydessä tehdä selväksi, että itse en pysty kontrolloimaan
spämmäämistä, joka tehdään kutsumerkin OH6BG:n nimissä.

Jari