[CCF] SAC tietoa ja oikaisu

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Fri Sep 16 08:42:34 PDT 2011

Terve

Olen ollut koko viikon työmatkalla ja kun läppärikin hajosi, niin en ole päässyt posteja lukemaan.

SAC cw on siis tulevana viikonloppuna, tarkemmat tiedot sääntöineen syyskuun RA-lehdessä.

Kaikki, jotka ovat ilmoittautuneet joko minulle, SRAL:n nettisivujen kautta taikka alueorganisaation jäsenille
on kirjattu ylös. Meitä on jo nyt reilusti yli 200.

Rigiarvontaan ei tarvitse ilmoittautua, jokainen lokinsa lähettänyt manner-Suomesta osallistuva single operaattori
saa 1arvan ensimmäistä 300 qsoa kohti ja toisen arvan mikäli qsoja on 600 tai yli. Yhteen voi laskea cw ja ssb-osien qsot.

Ilmaveivi palkinnot jaetaan ennakkoon ilmoittautuneiden kesken. Nämä luokat varmennetaan vielä kisan jälkeen, jotta jokainen on mukana
siinä luokassa mihin osallistuu. Kerhot voivat myös lähettää kerhokilpailusarjaan listan osallistuneista jäsenistään.

Nyt kaikki mukaan kisaan!

73, Timo OG9X