[CCF] rikkomus

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Wed Sep 21 11:45:57 PDT 2011

Terve Veka

Lähetä lokisi, kun olet kerran kisassa workkinut. Nämä alle 3510:n alapuolella pidetyt
qsot ovat nyt SAC komitean harkinnassa. Olen varma, että yhtään lokia ei tulla tämän
vuoksi hylkäämään. Ehkä siellä pidetyt qsot nollataan tai jotain vastaavaa.
Siellä 3510:n alapuolella on ollut osallistujia useista SAC maista, joten ei ole mitään
syytä jättää lokia lähettämättä.
Itse uskon, että kukaan ei rikkonut ko sääntöä tahallisesti.
Kiitos Veka osanotosta, 1000 qsoa on hieno suoritus!

Timo, OG9X