[CCF] Vielä kysymys tehoista kilpailuissa

ilkka korpela ilkka.korpela at gmail.com
Sun Sep 25 21:59:27 PDT 2011

Moro

  Kontesti-, ei radiourheiluvastaukseni:

  Minä heristelin sormea hymynkare kasvoilla kohtaan #1.
  Mutta hymy jäisi matkasta kohdassa #2. Ja asemalla #3
  tuskin menisin sisälle hämshakkiin, vaan ihmettelisin stakkeja
  pää kenossa pihalla. Mutta mulla onkin aina ollut pinkit
  aurinkolasit, jotka leikkaa1-3 dB:tä UVA:sta HF-taajuuksille.

  Kari, PU!:ssa on ollut tälläisiä hauskoja monivalinta QUIZ-
  kilpailuja, laita tulemaan lisää. Ja muut kanssa. Omakutsu.

ilkka