[CCF] Vielä kysymys tehoista kilpailuissa - golf?

EA4BQ/3 Castelldefels Barcelona hp1ww.oh0xx at gmail.com
Mon Sep 26 07:33:39 PDT 2011

Tervehdys:

Olen pitkään pohtinut Ryynäsen, OH1RY/EA8AH ehdotusta siirtyä
hamssikilpailuista golf:fin peluuseen.

Kentät ovat samat kaikille ja mailojenkaan koko ei juuri vaihtele.

En tosin ole seurannut minkälaista keskustelua harrastuksen piirissä
käydään kilpailutoiminnasta, täytynee tarkistaa.

Muuten vaikuttaa iloiselta ja ryppyotsattomalta meiningiltä.

73,

Olli
EA4BQ/3