[CCF] Katseet SAC:n foneen - cw-lokit eteenpäin!

Seppo Sisatto Seppo.Sisatto at uta.fi
Mon Sep 26 22:20:30 PDT 2011

Sirs,

SAC:n cw:stä on kulunut yli viikko ja vajaan parin viikon kuluttua
edessä on foneosa. Tässä välissä olemme tutustuneet cw-tuloksiin
ja käyneet sääntökeskustelua. Johtoasemastamme huolimatta
älkäämme unohtako 'mies talosta ja kaksi parhaasta' -periaatetta.
Fonelle tarvitaan kaikki kynnelle kykenevät OH-asemat.

Olethan Sinäkin valmis?

Sääntökeskustelusta olen saanut paljon palautetta. Pääosin myönteistä.
Olenkin aikaisemmasta sanomastani poiketen päättänyt osallistua lokillani
cw-osaan. Nollaan lokista itse ne neljä 3510:n alapuolella pitämääni kusoa.
Suosittelen samaa menettelyä muillekin.

Nyt katseet foneosaan ja cw-lokit eteenpäin!

Fonekin on voitettava. CW-voitto on vasta puoli voittoa.

Seppo OH1VR