[CCF] Bermudalle?

Seppo Sisatto Seppo.Sisatto at uta.fi
Mon Apr 9 21:13:25 PDT 2012

Sirs,

Pohdiskelen pientä workkimisretkeä Bermudalle
7-14.5. eli maanantaista maanantaihin. QTH olisi
VP9GE:n paikka, josta olen ollut QRV 6-7 kertaa.

Kiinnostaako? Lennot Lontoon Gatwickin kautta
sujuvasti British Airwaysilla (700 euroa).

Bermudalla olisi tarjolla valmis setup: FT920 +
joukko antenneja. Itse ottaisin mukaan K3:n,
jolloin mukaan tulijan ei välttämättä tarvitse
ottaa mukaansa kuin tietokone lokin pitoon..

Ed VP9GE hoitaa luvat ja tarjoaa myös lento-
kenttäkuljetukset.

Päätän reissusta lähipäivinä (2-3 pv). Yksin
en viitsi lähteä. Soittele, jos VP9 kiinnostaa.

Seppo OH1VR
050-360 2600