[CCF] CCF + OHDXF

Tapani Nisula oh5bm1 at gmail.com
Tue Apr 10 07:39:09 PDT 2012

terve,
olen molemmissa ainaisjäsen ja vielä SMS :nkin jäsen,
ja minulle on melko samantekevää tehdäänkö "kukkoa tai piirasta".

Käsittääkseni kummallakaan seuralla ei ole rahahuolia toiminnan vähäisyyden
takia. (vai onko?)
Minusta kuitenkin kilpailuilla ja DX-toiminnalla on aika paljon yhteisiä
harrastajia, eikä kumpaakaan tarvitse tehdä "veren maku suussa"  vaikka
kummankin seuran  huipulla olevista huomaa, että ruokahalu kasvaa syödessä
- ja sehän on luonnollista.

terv. Tapani