[CCF] Konnagalleria

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Wed Aug 15 07:09:37 PDT 2012

Moi ukot

   Norjalaiset syyttää Lasse Vireniä veritankkauksesta. Lasse
   kieltää.

   OH1NOA listasi meille viisi konnaa. Mutta kuka heittää
   kiven, jos sanon että olen AINA ajanut -1..+3dB outputtia
   suhteessa sallittuun tehoon: {600, 1000, 1500 W}?

   Isännät toki aina sanoivat että vastuu tehosta on minun,
   ja että muista vastuusi, mutta enpä muistanut vaan 3x3-500Z,
   1xGU84 ja 2x8877 tuli ajettua jopa sen mitä sai, aina
   3 kW:n saakka.

   Koska tiedän että kaltaisiani on 90+ % ns. OH-kilpailijoista,
   toteaisin vain että eettisesti läpimätää urheilua tämä ja itsekin
   olen langennut samaan ansaan.

73 ilkka

--
Ilkka Korpela