[CCF] Konnagalleria

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Wed Aug 15 08:53:55 PDT 2012

Terve,

Radiokisailu on niinkuin golf.
Tuloksen rukkaus ja sääntöjen rikkominen on huijausta, lähinnä itsensä huijausta.
Oletusarvoisesti jokainen lähettää rehellisen tulosraportin.
Mihin on unohtunut juhlallinen vakuutus ja allekirjoitus sääntöjen ja määräysten noudattamisesta?

Positiivista kehitystä viime vuosina:
+ lokit toimitettava nopeasti ilman keittokirjaa
+ assisted / non-assisted analyysit kehittyneet
+ tehotasojen täsmäiskutarkastukset
+ rangaistusten julkisuus, tarkat perustelut ja ankaruus

Mutta kuitenkin:
SAC on jälleen tulossa. Oletko valmis radiokisailuun sinivalkoisin värein?

 73s
de
Jouko OH1RX

PS. CCF:n yleiskokous Treella 25.8. Luvassa alustuksia ja keskustelua mm. SAC:n kehittämisestä:
http://contestclubfinland.com/jasenkokous_tampere_25_8.php
Muistathan ilmoittautua ennakkoon, kiitos.
TERVETULOA!