[CCF] Miksi stakkaus kannattaa? | Eestin- ja amerikanterveisiä

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Tue Aug 21 00:13:41 EDT 2012

Quoting "Juha Rantanen" <oh6xx at sral.fi>:

Juha, hyvä suora ilmaisu, mutta nyt puhutaan stakeista.

Sain myös pari muuta palautetta stakkausasiassa. Mik, Eestistä, jonka
ERP ei riitä tälle palstalle kysyi näet:

"Osaatko sinä sanos kannattaisko mun monta linukkaa pinota vierekkäin,
päällekkäin vai kenties H asentoon? No, mun pöytä jalat ainakin alkais
notkua kaikesta tehosta :)" - kirjoittaa Mik.

Sen verran aitiopaikalta olen näitä stakkausasioita päässyt seuraamaan
että en laittais päällekkäin. Enkä menis omalla nimellä moisia kysymään.

Toinen palaute koski stakkauksen ryhmäkuria. Eräs, jo koskiosuutensa
UPM:lle myynyt seestynyt hamssi kertoi, että amerikanserkkunsa oli kertonut,
että siellä päin kerhot, ryhmät ja porukat pitävät huolen ettei kenelläkään
ole liian isoa stakkia. Jos on, mikä tietysti näkyy ja kuuluu jo seuraavalle
avenuelle, poika pannaan kuriin, pannaan. Ja että tämä on toiminut, eikä
stakkeja näy.

Olisko Suomessa stakkien runsauteen se, että maisemat ovat niin sulkeutuneita
eikä stakit näy? Edes vaaran laelta toiselle? Korpikyyneleitä.

OH1WZ