[CCF] Kuutosten Cup / OH-kisat yleensä

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Fri Dec 7 02:47:21 EST 2012

Terve Kari ja muut
Olen henk.koht. samaa mieltä tuosta 100 watista. Viime kevään epätieteellisen OH-kyselyni mukaan enää puolet kannattaa linukkaluokkien olemassaoloa. Niiden kanssa silti mennään ensi vuonnakin.

Kuvailemasi tilanne linukkakrokotiilien täyttämästä bandista on takavuosilta. Hyvin mahtuu koolaamaan pikkutehollakin nykyään, myös fonella. Varsinkin 40:llä jossa tilaa on reilusti bandin laajennuttua.

Joulukisa on jo muutama vuosi vedelty sprinttinä. Tervetuloa mukaan hauskuuteen.

Vaikka verenvähyyttä on kärsitty viime vuosina, ei OH-kisoja ole tuomittu automaattiseen kadotukseen. Osallistujat, eli me, kilpailun ja hauskuuden tekevät.

Lähiaikoina nasautan reflektoreille seikkaperäisiä ohjeita miten ja millä lokiohjelmilla pääsee helposti Joulukisaan.

Ensi vuonna CCF:ltä tule OH-kisaportaali joka palvelee kisaajia SACTEST.NET -tyyliin. Stay tuned...

t Tomi OH6EI