[CCF] YCCC SO2R box yhteistilaus

Ville Lintervo Ville.Lintervo at sanako.com
Sun Jul 15 08:37:12 PDT 2012

Yankee Clipper Contest Club, YCCC on jo joitain vuosia tarjonnut SO2R - kontrolleriksi K1XM:n ja ryhmän suunnittelemaa laitetta. Nyt boxista on tarjolla viimeinen yhteishankinta johon on vielä mahdollisuus osallistua. Jos siis olet suunnittelemassa SO2R -asemaa tässä olisi tarjolla hyväksi koettu purnukka, joka toimii tunnetuimpien kilpasoftien kanssa.

Laitteesta on olemassa versio kahdelle tai neljälle radiolle (kaksi aktiivista). Ohessa linkki sivuille, josta löytyy lisää tietoa.

http://www.k1xm.org/SO2R/Downloads/index.html

http://www.k1xm.org/SO2R/index.html

Keräsin CTUn jälkeen jo joitain kiinnostuksenosoituksia, mutta listalle mahtuu vielä.

Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että kahden radion versio tulee maksamaan n. 150 Euro ja neljän radion versio 170 Euroa. Lopullinen hinta vahvistuu kun saan lopullisen määrän selville. Homma toimii siten, että lähetän yhteistilauksen näistä kiteistä, jonka jälkeen selvitän rahti yms. kustannukset. Kun nuo ovat selvillä kerron tilinumeron, johon suoritus.

Aikaa ei ole paljon eli sitovat tilaukset minulle huomiseen mennessä 16.7, jonka jälkeen oletan saavani lopullisen hinnan selville keskiviikkoon mennessä, jolloin suoritukset minulle. Purnukat tulevat Suomeen syyskuun puolessa välissä.

73

Ville oh1jd