[CCF] M: Ten Tec Omni VII, Ten-Tec Hercules II

Ville Lintervo Ville.Lintervo at sanako.com
Tue Mar 13 06:44:51 PDT 2012

Teen tilaa pöydälle ja amerikkalainen kalustus saa väistyä.

1) Ten Tec Omni VII

HF+6m  radio

Lisäkilkkeet:

Sisäänrakennettu ATU

Collins 500Hz mekaaninen CW -filtteri

Ten-Tecin oma lisätuuletin

Kaikki ohjelmistopäivitykset tehty. Radio on minulla ollut pääasiassa remote-käytössä. Alkuperäinen pakkauslaatikko on olemassa samaten kuin kaikki tehtaalta mukana tulleet tarvikkeet. Ten Tecin tyyliin, ei mikrofonia.

Hinta 1950 Eur

Dokumentaatiota tästä löytyy mm.

http://www.tentec.com/pages/Transceiver-Downloads.html

2) Ten Tec Hercules II

500 w mobilelinukka

Mukaan tulee:

Finfet 12V/80A hakkuripoweri (joka ei pärise bandeilla) BCD konvertteri, jolla toosa vaihtaa bandia mm. Yaesujen komennossa.

Ollut minulla rauhallisessa sunnuntaikäytössä.

Hinta 850 Eur

Ville oh1jd

0400924885