[CCF] TR4W konfiguraatiotiedosto OH-kisoja varten?

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Mon May 7 04:27:19 PDT 2012

Tosiaan
Mulla on Vista läppärissä, ja siinä on sellainen ilmeisesti suojakeino, että tiedostot tallentuu oudolle alueelle. On normaalisti TR4W program filesin alahakemistona, mutta oikeasti tiedostot löytyvät jostakin Käyttäjä -> Local -> Low -> VirtualStore jne alahakemistosta.

Muistaakseni tiedostojen etsinnällä ne karkulaiset sai paikannettua.

t T