[CCF] Jäsenmaksut ja Erikois-PileUP postitettu

Timo Klimoff timo.klimoff at dnainternet.net
Fri May 18 01:38:26 PDT 2012

Viime viikon perjantaina ja tämän viikon maanantaina panin viime vuoden
jäsenrekisterin perusteella postiin jäsenmaksulaput ja pienen lehdykän,
"Erikois-PileUP!":n, joka ilmestyy vain tässä paperimuodossa.

Mikäli et ole saanut postia, syy on todennäköisesti jompi kumpi näistä:

1) Osoitteesi ei ole oikein jäsenrekisterissä. Olen päivittänyt
jäsenrekisteriä joidenkin tuttujen kohdalta joiden olen tiennyt muuttaneen
ja joiden osoite on SRAL:n kannassa. TOIMENPIDE: Päivitä osoitetietosi
OH1NOA:lle.
2) Et ole jäsen. TOIMENPIDE: Helpoiten onnistuu meilaamalla OH1NOA:lle
ilmoittaen halukkuudestaan jäsenyyteen sekä postiosoitteensa. Lähetän sitten
maksulapun ja "PileUPin". Tänäkin vuonna jäsenmaksu on 15 euroa (ei
liittymismaksua).

Seuraava varsinainen PileUP! on tulossa nettiin lähiviikkoina.

73, Timo OH1NOA
CCF taloudenhoitaja, PileUP! päätoimittaja
oh1noa ät sral.fi