[CCF] Syysottelu CW OG4T QRP

Jouni Tarvainen OH4KZM jouni.tarvainen at pp2.inet.fi
Sat Nov 3 14:17:39 EDT 2012

Terve

Niin joo tuli tehtyä semmonen ihme ja workittua kotimaan kisa.
Ei oo sitä taas muutamaan vuoteen tapahtunu.
Antennit oli sentään valmiina. (vrt. OH4MFA below :)))
Ja samalla asemalla oltiin.
Se oli melkein kuin ois QRP:tä ajanu ku 100w oli käytössä.....
Mutta hyvä maku jäi kotimaan kisasta noin yleisesti.
Windomilla tuli kokoajan workittua.
FT-920 huuti apua, kun phonee workin...ja N1MM oli ihmeissään, että mikä
mode tää on :)
Mutta kivaa oli...
Kiitokset qsoista kaikille ketkä bandeilla oli....

73 de Jouni OH4KZM

Ps. Jukalla kiitos kun kaivoi peridio ohjeet kesken minun huutelun...