[CCF] SAC 2012 CW Results

Jari Ojala jari.ojala at kotinet.com
Thu Nov 8 10:04:20 EST 2012

Minulla on aika monesta kisasta ollut audio fileet joka qsosta. noissa yhden
pykälän virheissä 99% on operaattori vasta asema antanut saman numeron minkä
olen kopittanut alunalkaen, mutta pistänyt lokiin eri numeron.

Eli on kyse jostain lokiohjelman tai ohjelman ja manuaalisen annon synkka
virheestä!

En ole vielä kattonut omiani läpi....

Jari