[CCF] Fw: Re: SACin softat/ N1MM

Ilmo Anttila ilmo.anttila at qualisys.fi
Wed Oct 3 14:34:00 EDT 2012

Moi Jukka

Minä tarkoitin huonona CWnä sitä, kun avainnusosa on kytketty Windows PCn
taakse ja CW-ohjelma tekee merkkejä. Merkeissä ja merkkiväleissä voi olla
ajoitusvirheitä.
N1MMn tekemä CW ja näppikseltä annettu on OK. Tämä on tullut esiin Windows
XPn kanssa. Tämä kokemus tuli TR4W:n kanssa.
TR4W:n sähkötys muuten on OK.

Ilmo