[CCF] CQWW SSB -aktiviteettia

Esa Korhonen esa.korhonen at yahoo.com
Sun Oct 21 19:17:28 EDT 2012

Moi vaan,

BY5CD multi/multi ja minulle kuulemma varattu 40m jakkara kahden muun operaattorin kanssa.

Yhtään OH-asemaa ei ole tuolta ole vielä workittu kaikilla 6 bandilla, nyt olisi ehkä saumaa kun on ensimmäinen kerta M/M ja kuunteluantennejakin on saatu lisää. Toivottavasti "BY5CD TX only on 80 and 160" tyyppiset kommentit klusterilla viimein loppuvat... Siis: Kuka OH workkii ensimmäisenä 6 bandia BY5CD:n kanssa?

Esa OH7WV  @BY4