[CCF] Skimmeri digitaalisille lähetteille

Marko Juuso marko.juuso at mail.suomi.net
Sun Sep 23 14:15:42 EDT 2012

At 20:38 23.9.2012, Jukka Klemola wrote:

>Terve,
>
>RTTY Skimmer oli SARTG WW viikonloppuna noin kuukausi sitten beta
>käytössä ja nyt paremmin kaikille esillä.
>
>Isoin RTTY maailman juttu on että viikon kuluttua on CQ WW RTTY 2012.
>

>Jos jotakuta on RTTY kiinnostanut mutta ei ole ehtinyt tekemään asemaa
>ihan valmiiksi, juuri nyt olisi sopiva aika.
>

>http://www.cqwwrtty.com/
>

>73,
>Jukka OH6LI

Iltaa

Kaikkea en vielä tutkaillut mutta pitäänee tutkia miten nuo saisi kulkemaan
esim. itse käyttämääni n1mm:n  systeemiin. Tuossa oli puhe erään
harrasteveljen kanssa tutkailla tätä:
<http://dl4rck.ham-radio-op.net:8000/>http://dl4rck.ham-radio-op.net:8000/

Jos jollakulla on aikaa paremmin ja siinä
systeemit käsillä sekä virtaa koestaa
saisiko tuolta jotenkin naitettua nuo
ryttyskimmeri -spotit suoraan vaikka telnet -ikkunaan
niin pse infoa.

Kuten Jukka tuossa mainitsikin, on tulevana
vloppuna yksi maailman suurimmista ryttykisoista,
joten ei kun mukaan vain, mies talosta, kaksi parhaasta ;)

73 de Marko, oh8kvy op. oh0i @ CQ WW RTTY 2012