[CCF] Kutsu Kalakukko-kilpailuun ma 1.4.2013 (2. pääsiä ispäivä)

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Tue Apr 2 06:12:05 EDT 2013

Terve
Nykykäytännön mukaan ei tulosta tarvitse laskea, kun laittaa Cabrillo-failin. Siinähän ei ole muuta pistedataa kuin raakatulos alkutiedoissa.

Standardiformaatti kontesteissa on Cabrillo, ei Adif. Adiffia ilmeisesti käyttävät QSL-softat tahi LotW ym.

Itse olin kisassa OH6M:lta Seinäjoella. Kelit ei suosineet mutta ihan rattoisat kontekstit oli silti.

Muistakaahan nakata lokinne, aikaa on viikko kontestista eli ensi maanantaihin asti. Lokiosoite on kalakukko ät oh7ab piste fi

t Tomi OH6EI