[CCF] Fwd: [CQ-Contest] CQ WW Survey closed

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Wed Apr 3 06:00:35 EDT 2013

Monivalintoja olivat valtasosin mutta vapaakenttääkin löytyi kommentteja varten. Hyvin laadittu kysely joka oli myös nopea vastata.

Vastasin, vaikka olenkin tyytyväinen (paitsi radiokeleihin ja omaan menestykseen:-) Tyydytystä tuotti jo sekin että mielipiteitäni kysyttiin.

Tuolla vastaajamäärällä saadaan sellainen otanta, että organisaatiolla on pohjaa tulevaisuuden kehittämistä varten.

2010 Hessu OH6XY kysyi OH-kisoista "kunnolla". Itse olen pitänyt useasti epätieteellisiä OH-kisakyselyjä näillä reflektoreilla. Niiden tulokset ovat olleet välillä sekavia mutta suuntaa-antavia yhtä kaikki. Hessun tuloskooste oli sadan sivun Powerpoint. Kohtuullisen lähellä toisiaan olivat kuitenkin mun epätieteelliset aivoitukset ja Hessun slideshow.

Kyselyt ovat demokratiaa.

t T