[CCF] Katsoisitteko että lokinne on koneessa

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Tue Dec 3 02:38:43 EST 2013

Suomalaisia lokeja puuttui listalta vaikka lokit oli lähetetty hyvässä
uskossa että perillä olisivat.

Jos CQWW ei anna lokin vastaanottamisen vahvistavaa sähköpostia, loki ei
ole perillä.

Sähköposti vastaanotetusta lokista tulee - myös uploadatulle lokille jos se
on ladattu loppuun saakka oikein.

Kilpailun kotisivu:
www.cqww.com

Perille menneet lokit - ainakin Opera selaimella hidas sivu:
http://www.cqww.com/logs_received_cw.htm

Raakatulokset:
http://www.cqww.com/claimed.htm?mode=cw

Tiukimpia varsinaisia kilpailijoita olivat ainakin Kim OH6KZP, voittaen
tämän kulmakunnan SOAB tavalliseen tapaan.
OH1F voitti M2; OH5Z maalissa toisena.
Onnea menesteyksestä.

Kilpailuissa ainakin minulle harvinaisempia kutsuja listoilla olivat:
OH2DP
OH2ID
OH2BEF
OH2BFG
OH2BFP
OH5YU
OH9VD

Kiitos lokeistanne.

QRP luokassa OH3KRH/QRP ja mobilena OH1LWZ/M antavat omaa maustettaan koko
massatapahtumalle.
Hienoja harrasteen osa-alueita.
Kaikilla ei suinkaan tarvitse olla kilowattia ja stakkeja että saisi
yhteyksiä.

Bandilla kuului muutamia suomalaisia jotka eivät ole lähettäneet lokiaan.
Voisitteko lähettää lokinne jos mahdollista.
Mikäli lokin lähettämisessä on epäselvää, minä autan mielelläni sen perille
saannissa CQWW järjestäjäporukan puolesta.

Hyvää joulun odotusta kaikille CCF reflektorin lukijoille.

73,
Jukka OH6LI