[CCF] Prefiksikysymys

Esa Korhonen esa.korhonen at yahoo.com
Mon Feb 25 09:12:53 EST 2013

Morjens.

Ei ihan suoraan liity radiourheiluun mutta olen varma että täältä tieto löytyy.

Mistä lähtien 9A on laskettu Kroatiaksi? 9A on aikoinaan ollut yksi Yugoslavian, joka siis tänään on Serbia (YU), prefikseistä.

Vanhoissa lokeissa, joita syötän elektroniseen muotoon, esiintyy noita 9A Yugoslaviakooleja ja nyt on hukassa tieto minä vuonna tuo muutos tapahtui...pitäisi siis tietää jotta tulisivat lokiin oikein. KVG kertoo kolmenlaista tietoa joten päätin kysyä oikeilta tietäjiltä..

73, Esa OH7WV  @BY4