[CCF] M/S-luokan nimestä

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Wed Jan 2 05:13:37 EST 2013

On ollut CQWW:ssä niin kauan kuin minä muistan ja olen ymmärtänyt
miten CQWW M/S toimii .. se ei ole montaa kymmentä vuotta.
Onko 2KI Jormalla tai 2MM Villellä parempaa tietoa?

SAC:ssä sääntöä muutettiin joskus muistaakseni 90 luvulla niin että
M/S sai täyden 10 minuutin säännön.
Se pudotti SAC M/S tulostasoa.

73,
Jukka OH6LI