[CCF] Hardcore OH-kisa 2013

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Thu Jan 3 05:40:04 EST 2013

Terve
Mietintämyssyssä on kisa, jossa otetaan henkilöistä mittaa ja erotetaan jyvät akanoista. Tämäkin on osa OH-kisojen rehabilitaatio-projektia.

Detaljit ja ajankohta ovat hakusassa, mutta lupaan että saatte pitkästä aikaa hieroa korvanystyröitänne hiki hatussa. Ehdotuksia perversseistä sanomaformaateista otetaan vastaan.

Ennakkohaaste kaikille tulla mukaan. Seuratkaa RA-lehteä ja näitä kanavia.

t Tomi OH6EI