[CCF] § 7060

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Thu Jan 3 08:03:26 EST 2013

Juu, tunnustan itseni harhaanjohtajaksi. Olin muistin varassa ja erehdyksessä kerroin 40:n alarajaksi 7040, joka se oli toissavuoden säännöissä. Oikein muistin sentään älä worki -ikkunan 70100-70120.

Johdatin vielä syntiin muutaman vasta-aseman houkuttelemalla heitä siirtymään 7040een, kunnes joku mainitsi että se on kiellettyä aluetta. Pahoittelut siitä. Tarkastuksessa tulen antamaan penaltyt noista muutamasta kusosta itselleni mutta ei vastapuolille.

Toivotaan että jatkossa joulukisassa olleet taajuudet olisivat kotimaan kisojen standardi, ettei tarvitse kenenkään olla epätietoisuuden tilassa.

Koska lakisääteisiä rajoja ei uhata, anon nöyrimmästi että tyydytään OH-kisoissa uskomaan sitä taajuutta mikä rigin näytössä näkyy.

t T