[CCF] Hardcore OH-kisa 2013 -uusia ajatuksia

OH2BP - The RTTY Man oh2bp at alpha.fi
Thu Jan 3 08:16:31 EST 2013

Blues Brothers,

Uusi OH-kilpasanoma ei tarvitse RST'tä !

Nyt meillä on mahdollisuus tehdä historiaa: RST kokonaan pois sanomasta
(tarpeetonta infoa nykyaikana) - ei ole muita kuin 599 qsoja
- luettavuus on aina 9 - eihän muuten voi syntyä hyväksyttävää
qsoa. Signaalin tonella ja voimakkuudella ei ole mitään merkitystä
vasta-asemalle, eikä se ole aidosti niistä kiinnostunut.

---

Yleisemmin:

Radioamatööriyhteys ylipäätään pitäisi määritellä uudelleen
ja se olisi näin muodossa:

Tässä tämä <data> mitä tahansa sähköisesti siirrettävää informaatiota
merkkejä/tiedosto - kuitenkin vähintään yksi (1) bitti.

---

Ylläolevan estin jo pari vuotta sitten CCF-vuosikokouksessa MTV3'lla.

yst.terv.

OH2BP

... ja millekkään risteilylle en kyllä lähde, keksikää vaihteeksi jotain
muuta!