[CCF] NARU-Rytmi

Kim Östman kim.ostman at abo.fi
Fri Jan 11 08:02:45 EST 2013

Terve,

Alla oleva kysymys ei herättänyt suurta vastaus-pileuppia, joten
vastaan itse itselleni, jos siitä olisi muillekin hyötyä.

Nopeaa analyysiä varten käytössäni oli vain omat CW+SSB-lokini
vuodelta 2010. Niissä on vaatimattomat 283 kusoa, joten tilastolliset
virhemarginaalit on sen mukaiset.

Anyway: Workkimattomia maakuntia on niin paljon, että on paras esittää
kysymys toisin: "mistä maakuntakertoimista ei ainakaan tarvi olla
huolissaan?" Vedin rajan viiteen CW+SSB-kusoon:

Country		Abbr.	County		Nr of QSOs	% of QSOs
Sweden		VD	Västra Götaland	13		4,6%
Finland		UU	Uusimaa		12		4,2%
Lithuania	VU	Vilnius-city	11		3,9%
Finland		PP	Pohjois-Pohjanmaa	11	3,9%