[CCF] muutama gumalisuus ???

Timo Klimoff timo.klimoff at dnainternet.net
Sat Jan 19 18:17:19 EST 2013

>Mitenkään aliarvostamatta KIM:n euroopanmestarutta, ihmettelen sitä että
yhdistyksen jäsenten kahta mailman mestaruutta ei mitenkään ole commentoitu
missään yhdistyksen julkaisuissa ???
>sen paremmin pileup lehdsessä , kun muuaallakaan. ???

Huolimatta siitä, että viesti vaikutti pullon hengen kirjoittamalta:

Minä olen PileUP!-lehden päätoimittaja. Mikäli jotain on jäänyt
kommentoimatta, valitukset suoraan minulle, ei Sepolle. Otan kaiken
poliittisen vastuun, minua saa syyttää - syy ei ole Sepon, ei CCF:n eikä
SRAL:n hallituksen. Luonnollisesti pitää kertoa toimet asian korjaamiseksi.
Olen myös tämän postituslistan admin (muistaakseni vuodesta 1998 tai jotain)
ja pyrkinyt yleensä kirjoittamaan tänne viestejä suomalaisten menestyksestä.
En kuitenkaan tyksi takamuksen nuoleskelusta ... sorry ...

Kenen maailmanmestarin mestaruus on nyt jäänyt huomioimatta? Jos joku on
jäänyt niin kirjoittakaahan artikkeli aiheesta PileUppiin (kuten Kimin
kohdalla Ilkka teki) niin julkaistaan seuraavassa lehdessä. Suomalaisilla on
tuota menestystä niin paljon, ettei kaikkia pysty huomaamaan ilman, että
joku siitä erikseen mainitsee. Ns. kissanhännännostotaktiikka.

Itsekään en ehtinyt/viitsinyt omasta CQWWCW-operaatiostani kirjoittaa vaikka
olisi pitänyt. Sinänsä mielenkiintoinen lopputulos taas kerran - muutama
sata kilometriä etelämpää olisin ollut DX ja voittanut maailmanmestaruuden
ns. pystyyn.

73, Timo OH1NOA