[CCF] OH2HQ in IARU HF contest miehitystilanne

veikko.kuumola at metso.com veikko.kuumola at metso.com
Fri Jul 5 08:05:01 EDT 2013

No niin arvoisat OH kontesterit

Jonkin verran operaatiolista elää koko ajan:

 IAURU HF Championchips OH2HQ SRAL edustusasemien miehitystilanne 5.7.2013
minulle tulleen informaation pohjalta on seuraava:

160m ?
80 m ?
40m CW Mustila, SSB ehkäpä SRAL leiriasema myös?????
20 m SSB Mustila
15 m  SSB SRAL leiriasema, CW OH3LB/6 Karijoki
10m ?

IARU 2013 HF CHAMPIONCHIPS on aina heinäkuun toisenä täytenä
viikonloppuna, nyt 13-14.7.2013 24h. Kuten huomaat mukaan mahtuu vielä

Ja ei muuta kuin kun ilmoittautumisia minulle tulemaan....

Vexi

Veikko Kuumola
Product Sales Manager
Metso Power Oy
Lentokentänkatu11, Box 109, FI- 33101Tampere, Finland
veikko.kuumola at metso.com
Tel. No. + 358 40 549 1705