[CCF] Sainio ja UA9QCQ.com

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Mon May 20 03:02:57 EDT 2013

Tervehdys
Valitettavasti Sainiossa eivät kelit suosineet. Itse olin kenttäoloissa epämääräisen langan päässä kutsulla OH4CCF. Antenni ei suostunut virittymään 40:llä mutta siellä keli oli todella katastrofaalinen, joten monta kusoa ei menettänyt.

Tässä ohjeet lokirobottiin:

1. Cabrillossa kisan nimi SAINIO-CW (tai -SBB tai -RTTY)
2. Kellonajat UTC! Päivämäärä oikein.
3. Sivun kontestiikalenterissa http://www.ua9qcq.com/en/calendar.php?lang=en&NumMonth=5&Yr=2013 on Sainion säännöt joista voi tsekata cabrillon alun.

Mene UA9QCQ.COM
 -> Web interface
 -> anna meiliosoitteesi
  -hae tiedostosi omalta koneelta (nimessä ei öökkösiä)
ja napsauta "upload log"
 -> valitse kisa luettelosta
 -> valitse luokka
Jos kaikki ok, näet lokisi tiedot ja tulosyhteenvedon.
Mikäli näet palan omasta lokistasi ja mallin cabrillon kusoriveistä, lokissasi on jotain vikaa.
 -> mikäli ok, napsauta YES upload, jolloin lokisi menee sisää ja tulos ilmestyy Claimed scores -listalle.

Jos huomaat jälkikäteen virheen, loki on myös mahdollista uploadta myöhemmin uudelleen, jolloin aikaisempi korvautuu. Takaraja on lokien viimeinen jättöpäivä, joka on viikko kontestista.

Mikäli osoittautuu ylivoimaiseksi, niin voit laittaa lokin myös OH6EI at SRAL.FI

t Tomi OH6EI