[CCF] IARU 2013 AKTIVOINTI HQ ASEMAN MIEHITYSTILANNE RAPORTti

veikko.kuumola at kolumbus.fi veikko.kuumola at kolumbus.fi
Tue May 21 02:24:00 EDT 2013

Arvoisat OH- kontesterit

IARU2013  Suomen HQ  KERROIN aseman OH2HQ aktivointi varmistui, kun Mustila lupasi myötämielisesti tukea operaatiota . He ovat olleet mukana aiempinakin vuosina.

OH2HQ operointi kiinnostaa, niin ilmoittautumisia otetaan vastaan edelleen alla olevaan mailiini. Niiden ei tarvitse tietenkään olla sitovia koska kyse on vapaaehtoisesta harrastetoiminnasta.

IARU-kontestissa kilpailun tavoitteena ja  ideana on ottaa mahdollisimman paljon yhteyksiä ympäri maapalloa HF taajuuksilla.
Mukana ovat maailman operaattoreiden parhaimmisto koska loma aika antaa tähän mahdollisuuden.

OH2HQ aseman miehitystilanne 21.5.2013  minulle tulleen informaation pohjalta on seuraava:

160m ?
80 m  ?
40m   CW Mustila
20 m  SSB Mustila, CW Karijoki (OH3LB/6) partial time
15 m  Mahdollisesti Seinäjoki (OH6OS) partial time
10m ?

IARU 2013 HF CHAMPIONCHIPS on aina heinäkuun toisenä täytenä viikonloppuna, nyt 13-14.7.2013. Kuten huomaat mukaan mahtuu vielä

Ei muuta kun ilmoittautumisia mulle  tulemaan....

Vexi OH3LB puh. 040 549 1705

--
Veikko Kuumola
puh. 040 549 1705