[CCF] CQWW CW -suunnitelmat?

Ville Lintervo Ville.Lintervo at sanako.com
Thu Nov 21 04:55:46 EST 2013

Olen vielä kahden vaiheilla ajelenko herrasmiestyylillä Classic-overlayta vai kidutanko itseäni kenties QRP-luokassa uudella X1M -qrp tranceiverillä. Kolmas vaihtoehto on tietenkin keskittyä muihin askareisiin ja raapia kasaan esim. bandipinnoja, joita en kerää.

Taidan kokeilla tuota Classicia ja kilkutella sen 24 tuntia

Ville oh1jd