[CCF] CQ WW CW 2013 OH0Z (OH6EI)

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Tue Nov 26 07:45:17 EST 2013

Tällaiset tällä kertaa. Fonen jäljiltä olivat odotukset korkealla keleistä mutta pahasti joutui pettymään. Su varsinkin homma nyykähti.

Onnittelut Kimille ja OH0V-Jukalle. Vaikka en saanut vieläkään kytkettyä (en tosin kovin kovasti yrittänytkään:-) itseäni realtime scoreihin, seurasin tilannetta la illasta lähtien aika tiiviisti kännykän netistä. Olin pari sataa tuhatta pistettä Kimiä edellä, joka ero kuitenkin kapeni melkein tasan, sitten taas kasvaen 150 k:oon su yöllä. Aamulla se rupesi kaventumaan vaihtelevalla tahdilla, kunnes 12Z Kimi meni ohi. Toni oli muutaman 100k:ta perässä. Loppuaikana Kimin johto kasvoi tuohon ½ milliin. En vaan millään saanut kusoa kulkemaan.

Homman pluspuolella on kuitenkin, että yleensä jaksoi punnertaa melkein 48 h putkeen pois lukien kusitauot ja su-öinen 15 min rentoutus sohvalla maaten. Hyvät hallusinaatiot oli su illalla, kunnes lopun lähetessä olin jo koko lailla sekaisin. Niinpä menin nukkumaan puoli tuntia ennen kisan päättymistä, kun nukkui istualleen eikä kusonpidosta enää tullut mitään.

Nöyryytystä tarjosi Jukka 10 km päästä ajamalla tuhat kusoa enemmän, vaikka vielä nukkuikin viisi tuntia. Olipa hyvä ettei ollut realtimetietoa siitä...

Kiitos OH-kusoista.

t T

OH0Z (OH6EI) SOAB HP

Band	QSOs	Zones	Countries
160:	264	14	54
80:	743	16	72
40:	1000	34	92
20:	944	35	99
15:	970	37	111
10:	920	33	103
Total:	4841	169	531	Total Score	6,516,000