[CCF] Viime viikonlopun CQWW-kisassa ennätystulos

Kim Östman kim.ostman at abo.fi
Tue Oct 1 06:20:29 EDT 2013

Moi,

Kehityspoliittisesti haluaisin mainita, että OH-lokien määrä SAC:ssä on
Ilmaveivi-vuoden 2011 jälkeen laskenut kuin se kuuluisa lehmän häntä:

2011 CW/SSB: 187 / 226
2012 CW/SSB: 120 / 148
2013 CW/SSB: 95 (tilanne 1.10.) / ?

Viime vuonna oli siis vielä hieman Ilmaveivin jälkipotkua ilmassa, mutta
miten saataisiin nykytilanne korjattua tämän vuoden foneosassa?

73
Kim