[CCF] M: OM Power OM3500HF lineaarinen

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Thu Jul 10 01:17:55 EDT 2014

Tämä on edelleen vailla uutta kotia. Vankoista kesäleirillä
hevosmiesten ja muiden omaa tietotoimistoaan pitävien levittämistä
huhuista huolimatta lineaarinen on kunnossa. Ei, siinä ei ole mitään
vikaa vaikka kovasta myyntispämmäyksestä (laitettu kerran myyntiin
joulukuussa 2013) huolimatta se on edelleen minulla. Ja se etulevy on
vaihdettu siksi, että vanha oli ruma. Liimatahroja ja muutama naarmu.

Lisätietoja edelleen allekirjoittaneelta. Kannattaa kysyä
henkilökohtaisesti eikä asiasta tietämättömiltä kaljakuppilan
pöydässä.

t. Juha OH6XX
0405283059